sobota, 27 października 2012

Rozwijany tekst po najechaniu !

Siema !
nowy kodzik :),

hmm coś w stylu że klikniesz na "coś"
a pojawi się tekst wygląda to tak :

1. to hmm wyświetla się na stronce
2.efekt po kliknięciu w to pierwsze :)


<meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

<script type="text/javascript">
function showHidden(obj){
obj = document.getElementById(obj);
obj.style.display == 'none' ? obj.style.display = '' : obj.style.display = 'none';
}
</script>
<a  id="link1_1" href="javascript: showHidden('hidden1');showHidden('link1_1');showHidden('link1_2');">-->Info o mnie..rozwiń <--</a ><a  id="link1_2" style="display:none;" href="javascript: showHidden('hidden1');showHidden('link1_1');showHidden('link1_2');">ukryj</a >
<div  id="hidden1"  style="display:none;">Hmm,Miło mi Kuba jestem,</br>15nastka mi już stukneła, emm </br>slucham dubstep'u , rap'u oraz electro </br>house. w wolnym czasie poprostu się </br>świetnie bawie. bywajcie.</div >

co wyświetla się przed i po najechaniu.

tekst wyświetlający się po najechaniu.
</br> oznacza początek nowej linijki...

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysl, ale na razie nie skorzystam ; 3 Jak bedzie potrzebny, gdzie zajrzec :) /trololo xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za te wszystkei kody,które dodajesz.Biorę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cemu nie mozna dac tego kilka razy czyli 1 pod 2 np o mnie o firmnie itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zamienic ('hidden1') w 3 miejscach na ('hidden2'), itd. ('hidden3'), ('hidden4') jezeli chcesz miec wiecej otwieranych okien.

      Usuń
  4. W żaden sposób nie mogę go edytować,
    chiałbym by nie było widać te "-->" oraz "<--", zmienić "ukryj" na "hide", zmienić tekst, i formatowania szlag trafią (np akapity, kursywa)...
    i nic...
    Od 4 rano tu siedze, pomoże mi ktoś? :)
    DZIĘKI ! xD

    OdpowiedzUsuń